Nowy spot wizerunkowy Polskiej Spółki Gazownictwa
Gospodarka / Biznes

Nowy spot wizerunkowy Polskiej Spółki Gazownictwa

„Ten spot powstał w roku, w którym cały świat zdaje różne egzaminy. Pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa zdają praktycznie codziennie egzamin z niezawodnego i bezpiecznego transportu paliw gazowych. Chcieliśmy pokazać, że dbałość o bezpieczeństwo Polaków jest również bardzo ważną częścią zadań realizowanych przez nich każdego” – powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa.

W spocie oprócz aktorów w role epizodystów wcieliło się trzech pracowników Polskiej Spółki Gazownictwa, którzy na co dzień wykonują tę bardzo wymagającą, czasami niebezpieczną, często odbywającą się w trudnych warunkach pracę.

„Spot opowiada historię jednego z pracowników Pogotowia Gazowego, który ramię w ramię z policjantami i strażakami walczy o przywrócenie dostaw paliwa gazowego mieszkańcom. Chcieliśmy również pokazać, że praca w Pogotowiu Gazowym to służba, a nasi pracownicy czasami muszą zrezygnować z bardzo ważnych chwil rodzinnych, aby być tam, gdzie Polacy nas potrzebują” – dodał Jakub Kowalski, członek zarządu PSG ds. operacyjnych.

Pracownicy Pogotowia Gazowego dbają o bezpieczeństwo Polaków na terenie całego kraju 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. W przypadku awarii instalacji gazowych czy wyczucia gazu, Polska Spółka Gazownictwa prosi o kontakt na całodobowy numer alarmowy 992.

Źródło informacji: Polska Spółka Gazownictwa

 


Źródło: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    Ciasteczko
AKCEPTUJĘ