Podczas EFNI TALKS L’Oréal będzie także partnerem dyskusji wraz z UN Global Compact Network Polska pt. „Przeciwdziałanie molestowaniu w miejscach publicznych i w pracy”. W dyskusji udział weźmie m.in. Adam Nitecki, dyrektor generalny w Dywizji Produktów Szerokiej Dystrybucji (CPD) w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
Początek obecnej dekady przynosi globalne wydarzenia i zjawiska, które wywierają ogromny wpływ na społeczeństwa. Pandemia COVID-19, kryzys klimatyczny, czy wojna w Ukrainie trwale zmieniają dotychczasowy porządek. Dodatkowo zmiany kulturowe wpływają także na świat biznesu i oczekiwań konsumentów. Uczestnicy panelu „Konsument przyszłości: nadmiar, umiar, wygoda?” będą szukać odpowiedzi na pytanie, jaki wpływ na konsumpcję dóbr mają trudne do przewidzenia czynniki zewnętrzne oraz towarzyszące im niepokoje społeczne.
„Obserwujemy narastający kryzys zaufania, co wraz z dynamiczną i nie dającą się przewidzieć rzeczywistością, wzmaga powszechne poczucie niepewności. W L’Oréal uważamy, że na firmach spoczywa przez to coraz większa odpowiedzialność. Dlatego tak ważna jest dla nas transparentność, także w dialogu z konsumentami. Zaufanie to nowa, niezwykle silna waluta” – podkreśla Valéry Gaucherand, dyrektor generalny L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
Po pierwsze: strategia odpowiedzialnego rozwoju
L’Oréal realizuje globalny program L’Oréal For the Future oparty na trzech głównych filarach, odpowiadających społecznym i środowiskowym wyzwaniom, z jakimi przyszło nam się mierzyć. Strategia ta opiera się nie tylko na transformacji w spółkę neutralną dla natury, ale też wspiera aktywną walkę z problemami społecznymi oraz ekologicznymi, wobec których firma nie przechodzi obojętnie.
„Wyzwaniem dla biznesu jest to, jak odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania nowej generacji konsumentów, która w ciągu ostatnich kilku lat zmieniła się bardziej niż podczas wcześniejszych 30. Jako lider rynku dobrze znamy nasze konsumentki i konsumentów i widzimy, że prowadzone przez nas rozwiązania w ramach strategii odpowiedzialnego rozwoju, są przez nich doceniane” – mówi Valéry Gaucherand.
Beauty Tech – przyszłość piękna napędzana technologiami
L’Oréal kładzie duży nacisk na innowacje w dziedzinie zrównoważonego piękna. Wykorzystuje w tym celu możliwości, jakie dają nowe technologie i działa w zgodzie z podejściem Digital First. W ten sposób firma, jako lider branży, jest w stanie wyprzedzić oczekiwania konsumentów oraz nadchodzące trendy.
„Naszą misją jest tworzenie spersonalizowanego piękna, które jest dostępne dla wszystkich. W tym celu łączymy ze sobą najnowsze osiągnięcia nauki i technologii, aby czynić piękno bardziej odpowiedzialnym, przejrzystym i bezpiecznym niż kiedykolwiek wcześniej. Aby tak się działo, abyśmy stawali się prawdziwą firmą przyszłości niezbędna jest elastyczność, otwartość, odwaga w działaniu” – tłumaczy Valéry Gaucherand.
Podczas tegorocznych targów Viva Tech w Paryżu L’Oréal pokazał, jak może wyglądać doświadczanie piękna w technologii Web3 i tworzące się metawersum urody. Wśród zaprezentowanych innowacji firma przedstawiła L’Oréal Water Saver, zaliczoną przez amerykański tygodnik TIME do grona 100 najlepszych wynalazków 2021 roku. To innowacyjna głowica prysznicowa, która wykorzystując technologię silnika rakietowego, umożliwia komfortowe mycie włosów przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia wody o 61% w stosunku do standardowego sposobu. Zaprojektowany z myślą o profesjonalnych salonach sprzęt ma szansę przyczynić się do zmniejszenia zużycia miliardów litrów wody rocznie.
- Panel „Konsument przyszłości: nadmiar, umiar, wygoda?” odbędzie się w piątek 14 października o godz. 12:00 w Sali Pavillon w hotelu Radisson w Sopocie.
- Panel EFNI TALKS „Przeciwdziałanie molestowaniu w miejscach publicznych i w pracy” rozpocznie się w piątek 14 października o godz. 11:15.
O L’Oréal
L’Oréal już od ponad 100 lat skupia swoją uwagę na pięknie. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 35 różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2020 roku obroty sięgające 27,99 miliarda euro i obecnie zatrudnia 85 400 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych. Produkty L’Oréal dostępne są także we własnych sklepach marek oraz w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 4000 badaczy stanowi podstawę strategii L’Oréal dążącej do spełnienia marzeń o pięknie klientów na całym świecie. L’Oréal określił ambitne zobowiązania dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2030, m. in. w zakresie klimatu, ochrony bioróżnorodności i zasobów, a także w obszarze wspierania społeczeństwa inkluzywnego.
Źródło informacji: Konfederacja Lewiatan
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl