Nowa edycja Akademii e-marketingu: Przedsiębiorcy zapraszani na bezpłatne szkolenie w Krakowie
Gospodarka / Biznes

Nowa edycja Akademii e-marketingu: Przedsiębiorcy zapraszani na bezpłatne szkolenie w Krakowie

Jeśli szukasz najlepszego sposobu na wypromowanie swojego biznesu w internecie, 11. edycja Akademii e-marketingu jest właśnie dla Ciebie! Rozpoczynająca się 23 maja 2023 roku w Centrum Konferencyjnym Fabryczna seria darmowych szkoleń pozwoli Ci poznać tajniki marketingu internetowego oraz uzyskać praktyczne informacje od ekspertów w dziedzinie projektowania stron www, SEO, narzędzi promocyjnych i innych. Akademia jest skierowana do właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą wyróżnić się na tle konkurencji w sieci.

Akademia e-marketingu w Krakowie cieszy się ogromnym zainteresowaniem, co sprawia, że organizatorzy liczą na wysoką frekwencję. Warsztaty będą prowadzone przez ekspertów z firmy WeNet Group – zapewnili oni uczestnikom niezwykle cenne doświadczenie i wiedzę.

„W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy im zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami” – zdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

23 maja 2023 roku Centrum Konferencyjne Fabryczna przy ul. Fabrycznej 13 w Krakowie zorganizuje szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Jego uczestnicy będą mieli okazję uzyskać wiedzę i praktyczne porady od prelegentów, którzy są ekspertami w dziedzinie marketingu internetowego. Dodatkowo, w trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnego doradztwa i konsultacji.

„Nikt nie powinien mieć już wątpliwości, że dziś każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być obecna w internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony www, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w wyszukiwarce. Dobrze zaplanowany e-marketing daje liczne możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż” – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. „Aby jednak odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio dużo się słyszy. Nie ma się czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Dobrze więc takie narzędzia znać” – dodaje Grzegorz Kordas.

Akademia e-marketingu to coś dla Ciebie, jeśli chcesz zwiększyć zasięg swojej firmy i zacząć zarabiać w sieci. Przez nasz program uczestnicy poznają skuteczne techniki budowy strony www, prowadzenia działań SEO i reklam Google Ads. Dowiedzą się, jak wykorzystać Social Media do promocji swojego biznesu i jak mierzyć skuteczność własnych działań. Przygotowany poradnik stanie się ich sprawdzonym źródłem wiedzy o e-marketingu.

Na konferencji eksperci przedstawią uczestnikom najważniejsze informacje na temat obowiązującej od niedawna dyrektywy Omnibus, która wprowadza szereg nowych regulacji dotyczących e-sprzedawców. Przestrzeganie przepisów oraz wiedza na ich temat są niezwykle istotne, gdyż nieprzestrzeganie ich może skutkować wysokimi karami finansowymi.

„Program szkoleń dostosowaliśmy do potrzeb i oczekiwań MŚP na podstawie naszego doświadczenia z wcześniejszych edycji oraz rozmów z przedsiębiorcami. Warsztaty pomogą przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z podstaw e-marketingu. Jako Partner Premium Google mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Uczestnicy Akademii będą mogli też porozmawiać z naszymi specjalistami, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania oraz doradzą, jakie konkretne działania warto prowadzić” – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

W ostatnich tygodniach marca ruszyła wiosenna odsłona Akademii e-marketingu, która odbyła się w trzech miastach – Gdańsku, Katowicach i Warszawie. Już ponad 700 właścicieli małych i średnich biznesów miało okazję skorzystać z tej wyjątkowej okazji do poszerzenia swoich umiejętności i wiedzy.

Akademia e-marketingu jest bezpłatnym szkoleniem, którego organizatorem i partnerem merytorycznym jest WeNet Group. Celem spotkania jest przekazanie wiedzy na temat skutecznego budowania sprzedaży i marketingu w Internecie.

Akademia e-marketingu wspierana jest przez partnerów strategicznych, m.in. Klub Integracji Europejskiej, Krajową Izbę Gospodarczą oraz Regionalną Izbę Gospodarczą w Katowicach. Dodatkowo wydarzenie wspierane jest przez patronów medialnych: My Company Polska, Strefę Biznesu, Trojmiasto.pl, SląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazetę MŚP oraz Przedsiębiorcy.eu.

Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.

WeNet to firma działająca w obszarze doradztwa internetowego, oferująca szeroki zakres usług – od tworzenia i pozycjonowania stron internetowych, aż po prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych. Usługi WeNet wykorzystuje już ponad 50000 małych i średnich firm, a firma działa w całej Polsce i posiada 19 biur na terenie kraju.

11. edycja Akademii e-marketingu ma na celu przekazanie wiedzy na temat skutecznego budowania sprzedaży i marketingu w Internecie. Również w tym roku spotkanie wspierane jest przez partnerów strategicznych, patronów medialnych oraz przez lidera branży – firmę WeNet.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    Ciasteczko
AKCEPTUJĘ